Wednesday 12 August 2009

Schoonhoven

De laatste loodjes. Nederland is wederom prachtig, jammer dat het zo klein is.
Ik heb bij de ANWB een fietsknooppuntenkaart gekocht en daarlangs mijn route uitgestippeld. Weliswaar maak ik dan wat slingertjes en is het niet de meest efficiente route, maar het is zo makkelijk om van nummertje naar nummertje te rijden. Het gaat ook over de mooiste en rustigste wegen en er staan bankjes langs (waar ik maar een keer of 3 gebruik van maak).
Bij Beek en Donk kwam ik toch wel op wat bekender terrein en kwam ik tot de conclusie dat ik met de fietsknooppunten toch wel erg veel om rijdt. Dus toen ben ik van plaats naar plaats gaan rijden.
Ik ben eerst in Lith langsgereden bij een vriend. Daarna langs mijn broer in Wijk en Aalburg. Daar heb ik geslapen.
Het is nu echt mijn laatste etappe naar huis, gewoon dwars door Nederland. (bij Schoonhoven)

No comments: