Wednesday 12 August 2009

Ik ben thuis

Vandaag 160 km gefietst. Heel veel regen gehad. Genoten van de hele tocht, want ik rook de stal.
Om 19:45 was ik thuis, na een laatste 160 km. Ik ben nu aan het wennen.
Ik ben trouwens 5,5 kg afgevallen.
Vandaag of morgen zal ik alles op de site bijwerken inclusief wat statistische gegevens.
Ik ben erg blij geweest met de vele mails die ik mocht ontvangen. Ik vond de reacties op de blog ook erg leuk.
Ik ga de tocht nu nog eens goed nalezen en evalueren.
Gisterenochtend vroeg Tiny uit Grientsveen wat mijn hoogte en dieptepunmten waren geweest. Een prima vraag. Spontaan kon ik de dieptepunten wel aangeven: het ongeval met de hond die ik dood heb gereden, en het stuk gaan van mijn freewheel midden in de bergen van de Siera de Segura. de hoogtepunten moest ik even diep over nadenken. Ik denk, voorlopig zijn genomineerd: de paar unieke momenten die ik heb beleefd in de natuur bij het wild kamperen.

No comments: